Tuesday 13 December 2011

LD~VENUS Gold





LD~VENUS Gold

Kecantikan dari Dalaman

Hormon membentuk sistem endokrin dan bertanggungjawab untuk fungsi perkembangan, pertumbuhan, metabolisme dan penghasilan sepanjang hayat wanita. Perubahan fisiologi sering disebabkan pergolakan hormon semasa fasa kritikal baligh, mentruasi, kehamilan dan menopaus untuk menunjukkan keperluan berbeza badan, justeru mempengaruhi kualiti kehidupan.
Dalam perubatan Cina, organ hati, buah pinggang, sistem endokrin dan penghasilan adalah saling berkaitan dan memberikan nutrien kepada sistem ini dalam kombinasi holistik herba dapat membantu memperbaiki kesihatan keseluruhan di samping menghapuskan simptom fisiologi spesifik atau ketidakselesaan.
LD-Venus Gold diformulasikan menggunakan formula herba teruji dengan herba Cina bergred tinggi seperti Dang Gui, Dang Shen, Dan Shen, Bai jiang Cao, Yi Mu Cao dan Huang Qi untuk membantu mengawal atur kitaran haid, memperkaya darah, membantu dalam pemulihan selepas bersalin dan mungkin menawarkan kelegaan kepada wanita yang mengalami menopaus.
LD-Venus Gold dipek dalam botol kecil dan tidak memerlukan persediaan atau dididihkan. Ia disijilkan halal dan tidak mengandungi hormon, bahan kimia atau ramua tiruan.
20 botol dalam sekotak
** Ibu mengandung dan wanita dalam tempoh haid dinasihatkan untuk berhenti mengambil LD~VENUS GOLD. Dinasihatkan untuk bermula 2-3 hari selepas berakhirnya kitaran haid



LD VENUS ^^

0 comments:

Post a Comment

Followers